неділю, 29 жовтня 2017 р.

«Шкільна бібліотека за здоровий спосіб життя»

       Основна робота бібліотеки з виховання культури здоров’я учнів має здійснюватися за такими напрямками: поповнення бібліотечного фону документами з різних галузей знань, зорієнтованих на формування в учнів практичних навичок дбайливого ставлення до свого здоров’я, популяризація літератури про здоров’я та здоровий спосіб життя.
       З 01 по 31 жовтня 2017 року у нашій школі проходив місячник шкільної бібліотеки. Протягом місяця відбулося ряд цікавих заходів. В рамках місячника проходила бібліотеки під гаслом: «Шкільна бібліотека за здоровий спосіб життя».
    На протязі місяця була організована тематична виставка присвячена профілактиці наркоманії, токсикоманії, алкоголізму, тютюнопалінню, зокрема: «Шкідливі звички: міраж і дійсність», «Здоров’я або цигарка!», «Наркоманія – це птаха», «Спортивні перемоги – перемоги здоров’я».
     Для учнів 5-6 класи був проведений бібліотечний урок: «Шкідливі звички, до чого це веде?», «Алкоголь і підліток», «Курити здоров’ю шкодити».
        Також проведено конкурс з учнями 1-4 класів: «Я обираю здоров’я!», «Здоров’я сьогодні і на все життя».

Бібліотекар Гурінович Р.О. з учнями 1 класу при підготовці до конкурсу «Я обираю здоров’я!»

       З учнями 7-9 класів була проведена конкурс – вікторина «Що я знаю про здоровий спосіб життя».
Учні 9 класу разом з бібліотекарем Гурінович Р.О.
готуються до вікторини «Що я знаю про здоровий спосіб життя».

     Також був проведений бібліотечний урок з учнями 11 класу: «Ні! СНІДу, алкоголю, нікотину», «Твоє здоров’я у твоїх руках».
          У бібліотеці оформлений стенд – полиця: «Здоровий спосіб життя – хворобам нема вороття»

Немає коментарів:

Дописати коментар