понеділок, 26 березня 2018 р.

Дебрифінг «Мовленнєва компетентність молодого вчителя»

Ян Амос  Коменський говорив:  «Учителями повинні бути люди   чесні, діяльні   й 
працьовиті;  не  тільки  для  годиться,  а  й  насправді  вони  повинні  бути  живими  взірцями чеснот, що їх  мають прищепити іншим».  Це стосується, безперечно,    й   мовленнєвої компетентності.     Погодьтеся,    знати  мову  й  правильно  нею  користуватися    -  не  зовсім одне  й    теж.    Проблема    чистоти  мовлення  у  нашому  регіоні    стоїть  гостро.    Його величність Суржик, вплив російської  – реалії  функціонування державної мови.   У цих умовах роль педагога як носія правильного літературного мовлення  зростає  в декілька разів.  
            Ми не можемо дозволити   собі  схибити, бо ми  на виду, із нас  беруть приклад  діти й дорослі.  Від нас залежить   формування свідомого  ставлення підростаючого покоління до   національного  скарбу  українського  народу.    Привернути  увагу    колег-учителів  до мовленнєвої  компетентності    як  складової    професійного  іміджу,  спонукати    їх  до  вдосконалення культури мовлення,  мотивувати на  постійний  тренінг  можна  багатьма  способами,  у тому числі цікавою формою методичної роботи. 
Для молодих  спеціалістів 22 березня 2018 року заступником директора з навчально-виховної роботи проведено методичний захід  дебрифінг "Мовленнєва компетентність"
Під час роботи
Дебрифінг  –  активна  форма  двосторонньої      або  колективної  консультації.
Консультації надавав вчитель української мови та літератури Герасімова О.О.
Герасімова О.О. перевіряє мовленнєву компетентність молодих вчителів
Заступник директора з НВР Падалко О.В. розповідає про те,  як  потрібно формувати успіх в роботі з учнями та батьками.
 Хижняк О.Ю. демонструє схему моделі компетентності молодого вчителя
Молодий математик Пиріг Д.О. під час квік-налаштування, інтерактивна вправа  «Поважний стільчик» «Я пишаюся сьогодні…»

Проведений методичний захід  сприяв розвитку професійної компетентності педагогів-початківців,  професійно-педагогічній адаптації молодих  фахівців: Хижняк О.Ю., Пиріг Д.О., Овчиннік О.М.




Немає коментарів:

Дописати коментар