середу, 18 квітня 2018 р.

Заочна подорож «Моя майбутня професія» для здобувачів освіти 8-11 класів


В рамках тижня професії та з метою розширення знань учнів про професії, розвитку логічного мислення, вміння аналізувати, виховання у дітей бажання вчитися, поваги до людей праці для здобувачів освіти 8-11 класів заступник директора з навчально-виховної роботи Падалко О.В. та педагог-організатор Пінкова Ю.А. провели захід – заочна подорож «Моя майбутня професія».

В ході цього заходу був використаний інтерактивний метод «Мікрофон» - ким я хочу бути коли виросту, що я очікую від сьогоднішнього заходу. Для здобувачів освіти була представлена презентація «Всі професії важливі», була проведена гра «Відгадай професію», «Відгадай загадку».
 






Наприкінці свята для того, щоб перевірити засвоєні знання всім здобувачам освіти були роздані паперові квіти, потрібно було обрати серединку квітки відповідного кольору, а саме: червоний колір-кому було цікаво, хто дізнався багато цікавого, жовтий-кому було цікаво, але нічого нового не дізнався і синій-кому не було цікаво, а потім здобувачам освіти потрібно було на серединці готової квітки написати, ким я хочу, мрію бути і прикріпити на кошик, який знаходився на дошці.
Професія-гордість,
Професія-гідність.
Професія щастя людського основа.
Їх в світі багать чудових і різних,
І кожна потрібна, сучасна, чудова.

Немає коментарів:

Дописати коментар