понеділок, 19 листопада 2018 р.

КТВ «Моя Україна – мій дивосвіт»

Моя Україна – мій дивосвіт

З метою розширити і поглибити знання учнів про свою країну; розвивати прагнення бути
свідомим громадянином України, вчити цінувати культурні традиції; формувати високі
громадянські якості; сприяти розвитку уваги, комунікативних навичок; виховувати почуття
поваги до минулого українців, до національних і народних символів з учнівським колективом
10 класу проведено КТВ «Моя Україна – мій дивосвіт».
І творча група школярів презентувала виступи науковців: доктор історичних наук «Боротьба
за незалежність», політолог «Отримання незалежності», геральдист «Державні символи
України», письменник «Україна серед держав Європи», мовознавець «Таланти твої, Україно!»,
а також питання для обговорення, які озвучила друга творча група журналістів, що
представляла найвідоміші світові видання. Проведену роботу було реалізовано у формі прес-
конференції.
Тож будемо гідними своїх предків, любитимемо рідну землю, збережемо волю і
незалежність України, поважатимемо наш народ і нашу мелодійну мову!
Класний керівник 10 класу Герасімова О.О.

Немає коментарів:

Дописати коментар