пʼятницю, 2 листопада 2018 р.

Освітній коучинг


1 листопада проведено засідання творчої групи вчителів початкових класів Нижньосірогозького району  у формі освітнього коучингу з теми: «Педагогіка партнерства».
З метою познайомити учасників з новим видом освітньої технології, формувати в педагогів навички ефективної взаємодії,  визначити шляхи спрямування взаємин між вчителями, учнями та їх батьками, а також мотивувати кожного на особистісний та професійний ріст, Білецька Л.В., методист районного методичного кабінету та голова творчої групи Буйна Н.А, вчитель Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів,  гостинно запросили на освітній коучинг завідувача районного методичного кабінету Голобородову М.М. та учителів початкових класів, які викладають у 1 класі нової української школи.
Педагогіка партнерства, за Концепцією нової української ш коли, - це спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Усі вони об’єднані спільними цілями та прагненнями, є спільниками та рівноправними учасниками освітнього процесу.
Засідання розпочали з «Ранкового кола», ця вправа позитивно налаштувала учасників на співпрацю. Присутні обмінювалися досвідом роботи, познайомилися з новою освітньою технологію, були активними у проведенні інтерактивних вправ « Сіамські близнюки», «Асоціації», «Коло  ідей», «Яким повинен бути педагог-партнер?», «Друдлі» та ін. Учасники творчої групи також озвучили основні принципи педагогіки партнерства та визначили 10 заповідей партнерства. Наприкінці зустрічі учителі за допомогою «Шкали оцінювання» визначили чи існує педагогіка партнерства у школі і на якому етапі.
Підсумовуючи роботу творчої групи, Білецька Л.В. наголосила, що тісне партнерство між вчителем, учнем і батьками – це засіб для досягнення такої мети в класі, яка найліпше сприяє співробітництву, порозумінню й доброзичливості, дає можливість реалізувати особистісно орієнтоване навчання.

Голова творчої групи вчителів початкових класів Буйна Н.А.







Немає коментарів:

Дописати коментар