День безпечного Інтернету в Новоолександрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів
04 лютого 2019 року
відбувся вебінар з нагоди всесвітнього Дня Безпечного Інтернету 2019. Вчитель інформатики Стукан І.О. та класні керівники 7-10 класів прийняли
участь у вебінарі, підготувалися до проведення уроку на тему «Інтимні селфі в Інтернеті – жарт чи
небезпечний ризик»
У Новоолександрівській ЗОШ
І-ІІІ ступенів 05 лютого було
проведено День безпеки в Інтернеті, протягом дня проходили заходи для учнів 2-10 класів з метою поглиблення їх знань про безпечний
Інтернет, про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій
для дітей та молоді. І пройшов він під гаслом «Будь зміною: об’єднаймося для кращого Інтернету».
Урок перегляд мультфільму «Небезпечний
Інтернет» (2,3,4 класи). З метою ознайомлення учнів з правилами поведінки
в Інтернеті. Після перегляду діти відповідали на поставлені запитання,
розповідали цікаві історії, пов’язані з використанням Інтернету. Учні охоче обговорювали віртуальні загрози, які
можуть завдати шкоди в реальному житті, а також вивчили пам’ятку про «Неприємності в мережі та як їх уникнути».
З метою попередження та превентивної роботи
з агресії в Інтернеті; закріплення знань з небезпеки в Інтернеті; поняття
кібер-буллінгу . Була проведена виховна лекція з переглядом відео «Кібер-буллінг, або віртуальна агресія:
розпізнай та захистись!»
для учнів 6 кл.
З
метою захисту дітей від сексуального насильства та експлуатації через мережу
Інтернет. Для учнів старшої ланки був
проведений урок на
тему «Інтимні селфі в Інтернеті – жарт
чи небезпечний ризик»
Учні школи продовжують брати участь у конкурсі "Безпечний Інтернет" який продовжиться до 20 лютого. Але є вже
переможці : Кожакар Д.(6 кл.) - Диплом І
ступеня, Мудрий Я.(9 кл.) - Диплом ІІІ ступеня, Дімова В.(6 кл.) - Диплом за
участь.
День безпечного Інтернету долучив до співпраці молодь, батьків та педагогів, надихаючи їх відігравати свою
роль у створенні найкращого Інтернету
Учні та учениці Новоолександрівської
школи були ознайомлені з тим, як
повідомити про неналежний або нелегальний контент, який вони бачать у
соціальних мережах чи на тих сайтах, якими вони користуються. Підлітки
отримати інформацію про організації, сайти, телефони гарячих ліній, де
вони можуть отримати підтримку, якщо стали жертвою чиїхось дій в Інтернеті або
потребують допомоги під час користування Інтернетом.
Вчитель інформатики Стукан
І.О.
Немає коментарів:
Дописати коментар