Тиждень історії та права у школі
З 4 по 10 грудня 2019 року згідно річного плану у Новоолександрівській
ЗОШ І – ІІІ ступенів проходив тиждень історії та права.
Протягом тижня учні всіх класів були залучені
до участі у різних виховних заходах.
Учні 5
класу в ході гри з елементами
тренінгу «Правила у моєму житті» вчилися правової культури. П’ятикласники взяли участь у літературно – правознавчому
конкурсі «Права в казках», переможцями
якого стали Нишпора В., Петренко М., Папу В.
Учні ознайомилися з правилами
безпечної поведінки та дали правову
оцінку вчинкам героїв казок.
Для учнів 5-8 класів було проведено години корисних порад «Правова невідкладна допомога»,
бесіди «Діти, знайте свої права».
Учням 5 та 6 класів
було вручено буклети «Знай свої права та обов’язки».
З метою формування навичок дослідницької роботи, виховання любові до
рідного краю, своєї малої батьківщини з
учнями 5 класу проведено міні -дослідження «Історія моєї родини в історії Батьківщини».
З шестикласниками
проведено урок моралі і права
«Мої права – твої права», правовий геокешинг «Що буде… якщо?».
З метою формування правової культури та правосвідомості, виховання
поваги до прав та обов’язків людини, державних символів, традицій українського
державотворення, виховання любові до Батьківщини творчі групи учнів 6 класу «Українці» (командир Нікітіна А.) та «Правознавці» (командир Гаркава В.) провели колективне творче свято «Я маю право».
В історико-правовому турнірі «Що? Де? Коли?»
переможцями стали учениці 6 класу
Діденко Д. та Нікітіна А.
Учні 7 класу оформили стіннівку «Куди можна звернутися, якщо порушили ваші права».
З семикласниками проведено захоплюючу
історичну «Мандрівку Києвом часів Ярослава Мудрого». Кожокар. Д., Дімова В.
підготували цікаві розповіді про найвідоміші пам’ятки давнини
Русі-України.
З учнями 8 класу проведено конкурс на кращу
презентацію з теми «Україна в козацько-гетьманські часи». Переможницею конкурсу
стала Башманова Д., яка підготувала цікаву роботу з історії рідного краю
«Херсонщина в козацько-гетьманські часи».
З учнями 9 класу було проведено урок з
елементами тренінгу «Права і свободи людини» з метою формування
правової культури, ознайомлення з конституційними
правами, свободами і обов’язками громадян нашої держави.
З учнями 10 класу проведено правовий діалог
«Культура толерантності», правовий тренінг «Стоп булінг». В ході дискусії «Права чоловіка та жінки:
гендерна рівність?» учні 10 класу вчилися
аргументовано відстоювати власну позицію, формувати активну громадянську
позицію.
З учнями 11 класу проведено рольову гру
«Механізми захисту прав людини» з метою навчити дітей захищати свої права в
різних ситуаціях, формувати правову культуру , виховувати почуття
відповідальності за свої вчинки, популяризувати правові знання.
До Всесвітнього Дня прав людини у всіх
класах було проведено єдиний урок «Права людини», тематичні виховні години, бесіди, години
спілкування, на яких учні познайомилися з найважливішими міжнародними
документами з прав людини «Загальною декларацією прав людини» ,
«Конвенцією про права дитини», конституційними правами і обов’язками громадян
нашої держави. Працювала «Правова
кіномережа», учні переглянули та
обговорили відео на тему «Права людини».
Цікаву гру-квест «Я маю право» провела з
учнями 2 класу класний керівник Буйна Н. А.
Серед школярів було проведено анкетування «Як я знаю свої права».
У шкільній бібліотеці оформлено виставку
літератури з правової тематики «Дітям про
права людини».
Всі заплановані в рамках тижня заходи було
проведено.
Учні, які були
активними учасниками заходів в рамках тижня та стали переможцями конкурсів
відзначені подяками.
Немає коментарів:
Дописати коментар