пʼятницю, 28 лютого 2020 р.

ПОРЯДОК зарахування результатів підвищення кваліфікації


Додаток №2
до протоколу засідання
педагогічної ради №3 від 14.01.2020 року
ПОРЯДОК

зарахування результатів підвищення кваліфікації

педагогічних працівників Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
1. Результати підвищення кваліфікації у суб’єктів підвищення кваліфікації,
що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність
за акредитованою освітньою програмою, не потребують окремого визнання чи
підтвердження.
2. Результати підвищення кваліфікації у інших суб’єктів підвищення
кваліфікації визнаються рішенням педагогічної ради закладу освіти.
2.1. Педагогічний працівник протягом одного місяця після завершення
підвищення кваліфікації подає до педагогічної ради закладу клопотання про
визнання результатів підвищення кваліфікації та документ про проходження
підвищення кваліфікації.
2.2. Клопотання протягом місяця (30 календарних днів) з дня його подання
розглядається на засіданні педагогічної ради закладу освіти. У цей період
педагогічна рада закладу призначає комісію для проведення атестації результатів
підвищення кваліфікації (надалі - Комісія) у такому складі: директор, заступники
директора з навчально-виховної роботи, представник профспілкового комітету,
голова ради школи. Засідання Комісії відбувається за наявності кворуму - не
менше двох третин складу комісії.
2.3. Для визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічна рада
заслуховує педагогічного працівника щодо якості виконання програми
підвищення кваліфікації, результатів підвищення кваліфікації, дотримання
суб’єктом підвищення кваліфікації умов договору та повинна прийняти рішення
про:
- визнання результатів підвищення кваліфікації;
- невизнання результатів підвищення кваліфікації.
Витяг рішення педагогічної ради зберігається в особовій справі працівника.
3. У разі невизнання результатів підвищення кваліфікації педагогічна рада
закладу може надати рекомендації педагогічному працівнику щодо повторного
підвищення кваліфікації у інших суб’єктів підвищення кваліфікації та/або
прийняти рішення щодо неможливості подальшого включення такого суб’єкта
підвищення кваліфікації до плану підвищення кваліфікації закладу освіти до
вжиття ним дієвих заходів з підвищення якості надання освітніх послуг.
4. Окремі види діяльності педагогічних працівників (участь у семінарах,
практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо), що провадилася поза
межами плану підвищення кваліфікації закладу освіти, можуть бути визнані як
підвищення кваліфікації відповідно до цього Порядку.
5. Звіт або творча робота педагогічного працівника про результати
підвищення кваліфікації у суб`єктів підвищення кваліфікації, що не мають
ліцензію на підвищення кваліфікації або проводять освітню діяльність за
неакредитованою освітньою програмою (або не мають програми) подається за
однією з наступних форм:

- творчий звіт як форма представлення досвіду, що відображає цілісну
систему роботи педагога за рішенням педагогічних, психологічних проблем;
- власна науково-методична розробка;
- дидактичні матеріали (підручники, навчальні посібники, довідники,
курси лекцій, практикуми, збірники завдань і вправ, робочі зошити та ін.),
призначені учням;
- навчально-методичні матеріали (методичні вказівки, посібники,
рекомендації, розробки, кейси), призначені як для учнів, так і для педагогів;
- методичні матеріали (методичні вказівки, посібники, рекомендації,
розробки та ін.), які містять методичні вказівки з організації діяльності педагога,
адресовані педагогам;
- стаття в українських виданнях або інша публікація;
- програма;
- проєкт.

Немає коментарів:

Дописати коментар