понеділок, 24 лютого 2020 р.

Тренінг «Профілактика булінгу в учнівському середовищі».




Основним завданням сучасної школи, що підтверджується й поширюється Міністерством освіти і науки України та Міжнародною організацією ЮНІСЕФ є створення нового освітнього простору, головними засадами якого є створення безпечного навчального середовища, а також  забезпечення прав, свобод та інтересів дітей.  Концепція «Нова українська школа» (НУШ) вимагає реформування існуючого алгоритму розвивальної, корекційної та профілактичної роботи, адже дуже часто в освітніх закладах  постає проблема булінгу та порушення норм поведінки учнями, що не дозволяє в повному обсязі досягти поставлених демократичних орієнтирів. Важливою умовою ефективності роботи педагогів,  психологічної служби є розставлення пріоритетів та цілей, викладених комітетом ООН: взаєморозуміння; взаємоповага; дружня атмосфера; пріоритет прав людини; толерантність; постійний розвиток; активна життєва позиція; здоровий спосіб життя; людяність; порядність; повага до приватного життя; мир; єдина країна.
На виконання Закону України № 8584 від 18.12.2018р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу», відповідно до методичних рекомендацій Міністерства освіти, науки та молоді, з метою створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти , попередження поширення негативних явищ,  профілактики   булінгу та насильства серед учасників освітнього процесу у Новоолександрвській ЗОШ І-ІІІ ступенів проводиться відповідна робота з педагогами , учнями та їх батьками.
Керівник методичне об’єднання вчителів початкових класів Яковенко О.М. та заступник директора з НВР Жукова О.О.  провели тренінг серед педагогів «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». Учасники тренінгу обговорили питання щодо  унеможливлюють заподіяння учасникам освітнього процесу фізичного або психологічного насильства, експлуатації, дискримінації за будь-якою ознакою, приниження честі, гідності, поширення неправдивих відомостей і просто нетолерантного ставлення у класі та шляхи їх вирішення.





Немає коментарів:

Дописати коментар