середу, 26 лютого 2020 р.

До уваги педагогів, батьків та учнів! Дбаємо про здоров я!



Флешмоб «Ключі від здоров’я»
З метою  формуваня у дітей валеологічного світогляду, вміння свідомо
ставитися до свого здоров’я, надання корисних порад щодо збереження і
зміцнення здоров’я, виховання бажання перетворити набуті знання і навички у
внутрішню потребу.

Гра «Коло здоров’я»
А тепер всі ми об’єднаємося в одне велике коло. Давайте порівняємо наше коло
з людиною. Якщо вона виконує всі вимоги щодо здорового способу життя, то
вона здорова і міцна, як наше коло. А якщо якогось правила не дотримуватися,
наприклад: режиму дня (опустіть руки група, що працювала над режимом дня),
то коло розривається, людина слабшає, хворіє і так далі.
Бажаю вам міцного здоров’я, щоб ваше коло було міцним і не розривалося.

До уваги педагогів, батьків та учнів!
Не секрет, що значні перевантаження і малорухливий спосіб життя
сучасних школярів стали реальною перешкодою для їхнього нормального
фізичного розвитку . Вчені встановили , що за період навчання в школі
кількість здорових учнів зменшується в чотири рази.
Відомо , що основою життєдіяльності людського організму є робота м’язів
і психіки як засобу реагування на ситуацію та запоруки тривалої працездатності
. Тому здоров’я дитини значною мірою залежить від доцільного чергування
фізичної та розумової діяльності .
Отже, залучення школярів до різних форм ігрової діяльності у режимі
навчального дня сприятиме активному відпочинку , відновленню фізичних сил,
реабілітації та корекції здоров’я наших дітей .
Різноманітні ігри , які допоможуть школярам весело й цікаво організувати
перерви між уроками, а також дозвілля в позаурочний час. Мої улюблені
п’ятикласники Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів під час гри “Сліди»







Немає коментарів:

Дописати коментар