четвер, 24 грудня 2020 р.

Витяг з протоколу № 3 онлайн-засідання педагогічної ради Новоолександрівського закладу повної загальної середньої освіти

 

Новоолександрівський заклад повної загальної середньої освіти

НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НИЖНЬОСІРОГОЗЬКОГО РАЙОНУ 

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

74720 Україна, Херсонська область, Нижньосірогозький р-н,с. Новоолександрівка вул. Садова,49а

тел. (055 40) 4-72-40

Е-mail: Novoolexandrivska.sch@ukr.net

 

                                                         Витяг з протоколу  № 3

онлайн-засідання педагогічної ради  

Новоолександрівського закладу повної загальної середньої освіти

 

від   22.12.2020 року                                                                         

Голова     -         Видра О. М., директор закладу

Секретар -         Хижняк  О.Ю., практичний психолог

Всього педагогічних працівників - 18            

Присутні - 17

 

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020 р.

2. Затвердження Плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік.

3. Про внесення зміни до Свідоцтва досягнень учнів 3 класу.

4. Нові виклики і нові можливості дистанційного навчання в сучасних умовах.

5. Посилення протипожежного та техногенного захисту об`єктів сфери освіти, безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу під час зимових канікул.

                               

І.  СЛУХАЛИ:

Видру О. М., директора закладу, яка сказала, що відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», до Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року №800, педагогічні працівники зобов`язані щороку підвищувати кваліфікацію, тому запропонувала розглянути клопотання педагогічних працівників закладу. 

ВИСТУПИЛИ:

Видра О. М., вчитель англійської мови зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання» (50 год.), онлайн-курс «Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузі» (30 год.), онлайн-курс «Комунікативна компетентність учнів старшої школи. Практичні матеріали»  (30 год.), вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» (2 год.), вебінар «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад» (2 год.), вебінар «Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутичні розлади» (2 год.), вебінар «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними»  (2 год.), вебінар «Онлайн-ресурси для оформлення проєктної діяльності» (2 год.).

Падалко О. В., заступник директора з НВР, вчитель основ здоров`я зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання» (50 год), онлайн-курс «Формування та вдосконалення управлінських компетентностей керівників закладів освіти в контексті реформування освітньої галузі» (30 год.), онлайн-конференція «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення» (13 год.), онлайн-конференція «Змішане навчання: очікування та досвід упровадження» (10 год.), онлайн-конференція «Інтернет-ресурси у навчальному процесі» (10 год.), онлайн-конференція «Мислення логічне, креативне, критичне» (10 год.), вебінар «Хто вони: діти з особливими потребами?»  (2 год.), вебінар  «Збереження здоров`я дітей з особливими освітніми потребами» (2 год.), вебінар «Здоровий спосіб життя вчителів та учнів у «новій реальності»: основні принципи та корисні поради»  (2 год.), вебінар «Риторика педагога: антикризове реагування під час взаємодії з батьками» (2 год.), вебінар «Можливості «На Урок» для змішаного навчання» (2 год.), вебінар «STEM-заходи в онлайн-просторі: нові ідеї та способи втілення» (2 год.), вебінар «Створення освітнього середовища в закладі освіти» (2 год.), вебінар «Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта»» (2 год.), вебінар «Інтерактивний урок: ресурси для створення дидактичних онлайн-ігор та роздаткового матеріалу» (2 год.).

Жукова О. О., заступник директора з НВР, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури зі звітом про підвищення кваліфікації за напрямами: онлайн-курс  «Освітні інструменти критичного мислення»  (60 год.), онлайн-курс «Медіаграмотність для освітян» (60 год.), онлайн-курс «Мовний менеджмент в освіті та комунікативні стратегії» (54 год.), онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання» (50 год.), онлайн-курс «Критичне мислення для освітян» (30 год.), онлайн-курс  «Дизайн-мислення в школі» (30 год.),  онлайн-курс «Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?» (20 год.).

Хижняк О. Ю., практичний психолог зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»  (80 год.), онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання»  (50 год.), онлайн-семінар «Психологічна служба в системі освіти України»  (4 год.), вебінар «Участь батьків у організації інклюзивного навчання»  (3 год.).

Величко А. О., педагог-організатор та вчитель музичного мистецтва зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»  (80 год.), «Онлайн-курс для вчителів початкової школи» (60 год.),  онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання»  (50 год.), онлайн-курс  «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами»  (30 год.),  вебінар «Інклюзивно-ресурсний центр: принципи взаємодії дитини, батьків та закладу освіти» (2 год.).

Логвінченко О. М., вчитель початкових класів зазначила, що пройшла курси (150 годин) у КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти».

Овчиннік С. А., вчитель початкових класів зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»  (80 год.), онлайн-курс «Медіаграмотність для освітян» (60 год.), онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання»  (50 год.), онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами»  (30 год.), вебінар «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад» (2 год.), вебінар «Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою»  (2 год.), вебінар «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання» (2 год.).

Буйна Н. А., вчитель початкових класів зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Медіаграмотність для освітян» (60 год.), онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання»  (50 год.), вебінар «Цифрова грамотність: YouTube, Gmail, Google Диск. Інтеграція сучасних за стосунків у Блог та Тести на «Всеосвіті»  (2 год.), вебінар «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання» (2 год.), вебінар «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання» (2 год.), вебінар «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання?» (2 год.), вебінар «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» (2 год.), вебінар «Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта» (2 год.), вебінар «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» (2 год.).

Яковенко О. М., вчитель початкових класів зі звітом про підвищення кваліфікації: навчання онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання»  (50 год.).

Герасімова О. О., вчитель української мови та літератури зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»  (80 год.),  семінар «Формувальне оцінювання: сутність, принципи, види та техніки» (2 год.), семінар «Нова редакція українського правопису: методика реалізації» (2 год.), вебінар «Секрет ораторства для педагогів. Кейси та поради» (2 год.), вебінар «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку» (2 год.), вебінар «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу»  (2 год.),  вебінар «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання?» (2 год.), вебінар «Онлайн-інструменти для створення навчальних відео та скринкастів» (2 год.), вебінар «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» (2 год.), вебінар «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?» (2 год.), вебінар «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» (2 год.), вебінар «Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи» (2 год.), вебінар «Онлайн-ресурси для оформлення проектної діяльності» (2 год.),  вебінар «Скрайбінг на уроках гуманітарного циклу в середній та старшій школі» (2 год.), вебінар «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» (2 год.),  вебінар «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад» (2 год.),  вебінар «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» (2 год.).

Василенко Н. В., вчитель англійської мови та зарубіжної літератури зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Освітні інструменти критичного мислення» (60 год.), онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання»  (50 год.), онлайн-курс «Критичне мислення для освітян» (30 годин), онлайн-курс «Вчити читати. Літературна освіта в школі: химери чи лабіринти?» (30 год.), онлайн-курс «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами»  (30 год.), вебінар «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання?» (2 год.), вебінар «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний» (2 год.), вебінар                     «7 активностей для розвитку говоріння на уроках англійської мови, що майже не потребують підготовки» (2 год.), вебінар «Як перетворити традиційний офлайн-урок на сучасний онлайн-урок» (2 год.),  вебінар «Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн-навчання» (2 год.), вебінар «Навчаємо учнів початкової школи техніки письма разом із посібником «Write with Baddy» (2 год.),  вебінар «Нестандартні батьківські збори та їх успішне проведення» (2 год.),  вебінар «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку» (2 год.),  вебінар «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритм подолання» (2 год.),  вебінар «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів» (2 год.), вебінар «Виховна діяльність класного керівника» (2 год.).

Шурін Л. П., вчитель історії та правознавства зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»  (80 год.), онлайн-курс «Медіаграмотність для освітян» (60 год.), онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання» (50 год.), онлайн-курс «Правове регулювання освіти осіб з особливими освітніми потребами» (24 год.), онлайн-конференція «Очікування та перспективи освітнього процесу у 2020/2021 навчальному році» (10 годин), вебінар «Як допомогти учням ефективно підготуватися до ЗНО з історії України: практичні рекомендації» (2 год.), вебінар «Ефективна взаємодія вчителя і асистента – складова успіху роботи в інклюзивному класі» (2 год.), вебінар «Соціальна інклюзія в Новій українській школі» (2 год.), вебінар «Проблеми сучасної шкільної історичної освіти в Україні: витоки та перспективи» (2 год.), вебінар «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними» (2 год.), вебінар «Як підвищити самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми» (2 год.), вебінар «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку» (2 год.),  вебінар «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу»  (2 год.),  вебінар «Дистанційне навчання: інструменти для отримання миттєвого зворотного зв’язку» (2 год.), вебінар «Лепбук як інструмент реалізації практичного та творчого навчання» (2 год.), вебінар «Секрет ораторства для педагогів. Кейси та поради» (2 год.), вебінар «Підвищення рівня цифрової грамотності педагогічних працівників. Можливості платформи «Всеосвіта» для дистанційного навчання» (2 год.), вебінар «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання?» (2 год.), вебінар «Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи» (2 год.),  вебінар «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?» (2 год.), вебінар «Скрайбінг на уроках гуманітарного циклу в середній та старшій школі» (2 год.), вебінар «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» (2 год.),  вебінар «Що таке ефективне практичне заняття з історії?» (2 год.), вебінар «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад» (2 год.), вебінар «Законодавчі зміни: на допомогу вчителю правознавства» (2 год.).

Камінькова Н. А., вчитель хімії та біології зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»  (80 год.),  вебінар «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» (2 год.), вебінар «Ефективна хімічна освіта: дизайнуємо (не)ідеальний урок хімії » (2 год.), вебінар «Використання елементів ТВВЗ-педагогіки на уроках біології» (2 год.).

Болсун С. О., вчитель фізичної культури зі звітом про підвищення кваліфікації: вебінар «Агресія у дітей та підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання» (2 год.), вебінар «Як розвивати сильне мислення у дітей?» (2 год.), вебінар «Ефективна цифрова взаємодія з учнями в умовах дистанційного навчання. Онлайн-ресурси для урізноманітнення освітнього процесу» (2 год.), вебінар «Онлайн-сервіси для дистанційної роботи: Google, MEET, Zoom» (2 год.), вебінар «Інтегральні ігри в роботі вчителя-предметника та класного керівника» (2 год.).

Яковенко Г. А., вчитель математики зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»  (80 год.), онлайн-конференція «Змішане навчання: очікування та досвід упровадження» (10 год.), онлайн-семінар «STEM-освіта: ресурси та перспективи розвитку в 2020/2021 навчальному році» (4 год.), вебінар «Математична грамотність. PISA-2018» (2 год.), вебінар «Співпраця асистента вчителя з педагогами: супровід інклюзивного навчання у сучасних умовах» (2 год.), вебінар «Дидактичний інструментарій в інтегрованому курсі «Мистецтво» (2 год.), вебінар «Інтерактив і креативність в освіті: як через гру зацікавити дітей знаннями» (2 год.), вебінар «Нові можливості для розвитку мотивації учнів завдяки впровадженню нагородних матеріалів у освітній процес» (2 год.), вебінар «Платформа « Всеосвіта» для змішаного навчання. Домашні завдання в режимі онлайн та електронний журнал для якісного контролю знань» (2 год.), вебінар «Онлайн-тести «На Урок» для дистанційної роботи» (2 год.).

Падалко В. О., вчитель фізики та трудового навчання зі звітом про підвищення кваліфікації: онлайн-курс «Про дистанційний та змішаний формати навчання» (50 год.), онлайн-курс «Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя» (36 год.), вебінар «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики» (2 год.), вебінар «Викладання трудового навчання в умовах карантину» (2 год.), вебінар «Організація дистанційного навчання у кризових умовах: за результатами 1-го тижня» (2 год.).

Логвінченко О. О., вчитель географії зі звітом про підвищення кваліфікації: курси (150 годин) у КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», онлайн-курс «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»  (80 год.),  семінар «Сучасний урок географії: ключові особливості та проблеми» (4 год.), семінар «Питання геополітики у шкільному курсі географії» (4 год.), вебінар «Викладання географії в умовах дистанційного навчання» (2 год.), вебінар «Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити в учнів інтерес до навчання?» (2 год.), вебінар «Онлайн-інструменти для створення навчальних відео та скринкастів» (2 год.), вебінар «Онлайн-ресурси для оформлення проєктної діяльності» (2 год.), вебінар «Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум» (2 год.), вебінар «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» (2 год.), вебінар «Проєктна діяльність в освітньому процесі. З чого розпочати?» (2 год.), вебінар «Новий формат уроків фізичної культури від «JuniorZ» (2 год.), вебінар «Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи» (2 год.), вебінар «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн-олімпіад» (2 год.), вебінар «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» (2 год.), вебінар «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» (2 год.).

На голосування винесено питання про визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2020 р.

Голосували: «За» - 17, «Проти» - 0, «Утримались» - 0

УХВАЛИЛИ: 

1. Зарахувати результати підвищення кваліфікації педагогічних кадрів Новоолександрівського закладу ПЗСО за 2020 рік

 

 

загальна кількість зарахованих годин

з них годин на інклюзію

1

Видра Олена Михайлівна

120

32

2

Падалко Олена Вікторівна

149

4

3

Жукова Оксана Олександрівна

250

-

4

Хижняк Ольга Юріївна

137

3

5

Величко Аліна Олександрівна

132

2

6

Логвінченко Олена Миколаївна

150

-

7

Овчиннік Світлана Анатоліївна

226

34

8

Буйна Наталія Анатоліївна

124

2

9

Яковенко Олена Михайлівна

50

-

10

Герасімова Олена Олександрівна

116

2

11

Василенко Наталія Володимирівна

222

30

12

Шурін Лариса Петрівна

236

30

13

Камінькова Наталія Анатоліївна

86

-

14

Болсун Сергій Олександрович

10

2

15

Яковенко Галина Анатоліївна

108

2

16

Падалко Володимир Олександрович

92

-

17

Логвінченко Олександр Олександрович

262

2

ІI.  СЛУХАЛИ:

Видру О. М., директора закладу з питання «Затвердження Плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік». (Додаток 1)

 

УХВАЛИЛИ:

1. Затвердити план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2021 рік.               2. Згідно Порядку зарахування результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників Новоолександрівського закладу ПЗСО після проходження курсів, конференцій, вебінарів, семінарів:

            2.1. Протягом 15 днів оприлюднити сертифікати та свідоцтва на сайті школи.

            2.2. Протягом 30 днів надавати сертифікати та свідоцтва комісії по зарахуванню результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

            2.3. Педагогічним працівникам до 15 вересня 2021 року надати свої пропозиції щодо підвищення кваліфікації на 2022 рік

 

 

 

Голова засідання педагогічної ради            ___________ О. М. Видра

Секретар  засідання педагогічної ради       ___________ О. Ю. Хижняк   


Немає коментарів:

Дописати коментар