середа, 1 вересня 2021 р.

1 ВЕРЕСНЯ!!!!

 

1 -й клас
Урок - мандрівка "Діти єднають Україну"
Мета: розширити знання учнів про свою рідну державу, розвивати патріотичні почуття, виховувати почуття доброзичливосссті до оточуючих

                                                                            2 -й клас
Урок-гра "Знову разом"
Мета: створити атмосферу невимушеної зустрічі, формувати вміння висловлювати власну думку, працювати в группі, сприяти формуванню добрих відносин, формувати національну свідомість, виовувати патріотів рідної держави.
Учні 3 -го класу
                                                                3-й клас
Урок-подорож "Моя Україна - єдина і вільна"
Мета: поглиблення знань учнів про Україну, розвиток мовлення, кругозору, мислення, співпрацювати у группі, формування почуття приналежності до України, патріотизму, любові до Батьківщщини

                                                 Учні 4-го класу

Урок- гра « Щоб у серці жила Украіна». 

Мета уроку: поглибити знання учнів про Україну як незалежну державу, її  державні  символи, її розташування на карті Європи; сприяти формуванню національної свідомості учнів,  ціннісного ставлення до держави, суспільства; виховувати духовне багатство особистості, патріотичні почуття приналежності до  українського народу, України; розвивати пізнавальну активність, комунікативні вміння і навички, вміння висловлювати свої думки; розвивати творчість, креативність; поповнювати учнів новим багажем знань про Україну; виховувати почуття прекрасного, любов до природи, патріотичне ставлення до багатств нашої держави; почуття особистої відповідальності за долю своєї держави та українського народу.    




                                              Учні 5-го класу
Урок-гра "Україна починається з тебе"
Мета: познайомити учнів із класним керівником, із новими предметами; визначити мотивації до навчання; адаптувати п'ятикласників до нової системи навчання; створити сприятливу атмосферу в класі;з’ясувати, як пов’язані сім’я, школа та Батьківщина; виховувати патріотичні почуття та громадянську свідомість.

                         

Зі здобувачами освіти 6 класу з метою ознайомити з історією створення

Державного Прапора України, виховувати патріотизм і національну гідність,

формувати національну свідомість, почуття гордості за Україну, повагу до її

символів, спрямовувати духовний розвиток учнів проведено інформаційний

дайджест "Синьо-жовтий прапор - символ незалежної України";. Під час

заходу шестикласники створювали символ своїх можливостей і мрій у

вигляді Державного Прапора України та плакат "Правила використання

прапора"


                                                                   Учні 8-го клусу

В День знань на першому уроці здобувачі освіти 8 класу, об'єднавшись у

дві команди "Найрозумніші" та "Найкращі", відправилися в захоплюючий

світ квесту «Синьо-жовтий прапор – символ незалежності України» з метою

ознайомлення з історією і значенням Державного Прапора як символу

держави, розширення знань про історію, символіку, традиції і досягнення

свого народу та країни. Захід сприяв формуванню національної свідомості

учнів, умінню співпрацювати в команді, виховуванню почуття патріотизму,

розумінню дітьми своєї причетності до долі України.



                                                 Учні 10-го класу

З метою розширити знання учнів з одним із національних символів України -
символом свободи і боротьби за незалежність – прапором, походженням його
кольорів, історією виникнення, історичним минулим та сьогоденням, цікавими
фактами, вихованням почуття гідності, патріотизму, національну культуру та
свідоме відношення до державних цінностей, у 10 класі було проведено
конференцію «Синьо-жовтий прапор - символ незалежності України»


                                                                                        Учні 11 класу

«Синьо-жовтий прапор – символ незалежної України».                                   

Мета: докладніше ознайомитися з іс­торією і значенням Державного Прапора як символу держави; сприяти формуванню на­ціональної свідомості учнів; виховувати по­чуття патріотизму, розуміння своєї причет­ності до долі України.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар