понеділок, 2 жовтня 2017 р.

Тиждень географії проводився з 25 по 29 вересня 2017 року

Як  підвищити  інтерес  учнів  до  вивчення  шкільного  курсу  географії?  Одним  із  шляхів  розв’язання  цієї  проблеми вважаю  позакласну  роботу  як  невід’ємну  складову  навчально-виховного процесу.  Якщо  знання,  отримані  на  уроці,   зацікавили  учнів,  то  це  спонукає  їх  вивчати  предмет  і  після  уроків.  До  того  ж  добре організована, цікава, різноманітна позакласна робота з предмету – це один із найефективніших засобів пробудження й підтримки в учнів інтересу до географії.   Велику допомогу в досягненні цієї мети надає мені тиждень географії.  Під  час  його  проведення діти  збагачують  знання,  розширюють  свій  кругозір,  проявляють  ініціативу  й  самостійність, розвивають  індивідуальні  здібності,  вчаться  відстоювати свою точку зору.
До  уваги учнів були представлені вікторини,  кросворди,  цікаві  повідомлення,  конкурси  малюнків  певної  тематики.  За перемогу  діти отримували  відповідні  винагороди.
Використання індивідуальних та групових видів робіт, активних та інтерактивних методів стимулювання учнів до участі у заходах, сприяло встановленню тісного співробітництва між вчителем та учнями.
Форми та методи роботи відповідали рівню розвитку дітей, проводилися в рамках діяльнісного, компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів.
В понеділок 25 вересня було відкриття тижня географії. Учні були ознайомлені з планом заходів на період проходження тижня географії, заохочені приймати участь в конкурсній програмі учнів 511 класів.

Цього ж дня,  з метою поглиблювати знання про культуру, історію, звичаї, традиції європейців: українців, англійців, німців; формувати почуття приналежності до  європейської спільноти,  розвивати полікультурну, соціальну компетентності учнів; розвивати творчі здібності учнів; виховувати толерантне ставлення до соціокультурних надбань різних європейських народів;  виховувати відповідальність, товариськість, уміння поважати точку зору інших було проведено інтегровану  інтелектуальну гру-змагання «Країни ЄС»  серед учнів11 класу, які зарекомендували себе як добрі знавці культури , історії та географії  країн Європи. Показали ґрунтовні знання Овчиннік А., Галайчук І., Федоричко К.
У вівторок  26 вересня,  з метою узагальнити і закріпити знання про особливості природи України в ігровій формі  було проведено географічний патріотичний турнір «Моя Україна» для учнів 9 класу. Вони  показали вміння роботи з картою України, закріпили вміння працювати в групах , відстоювали свої думки, продемонстрували свій високий патріотизм і любов до маленької Батьківщини .
Крім того в цей день було проведено заочну вікторину «Чудеса природи» у 5 клас, де учні познайомилися найгарнішими та найдивнішими місцями  з різних куточків   Планети Земля. А також переглянули  науковий відеофільм: «Дива природи», з якого учні ознайомилися з найгарнішими пам’ятками природи нашої планети. Цього ж дня після обіду учні допомогли організувати фото галерею «Найгарніших місць на планеті Земля»  та сторінку «Цікавих фактів» з усіх куточків Землі.
В 7 класі було проведено КВК «Улюблена географія» , метою якої було у захоплюючій формі повторити основи географічних знань , розвивати інтерес до науки , кмітливість, просторове і критичне мислення, виховувати почуття відповідальності , командної та національної єдності, любові до рідного краю.
На протязі тижня , щодня розгадувались географічні кросворди, ребуси.
У середу 27 вересня  з учнями 6 класу була проведена гра «Щасливий випадок», де учні граючи по геймах, давали відповіді на поставлені питання, демонстрували навички роботи з картами, топознаками, елементами карти; поглиблювали почуття гідності і любові до Батьківщини. Найгрунтовніші знання та вміння продемонстрували Барило Д., Башман Д.
З учнями 8 класу  у  післяурочний час проведено виховний захід за темою: географічна  регата  “Україна – моя Батьківщинаде учні 9 класу показали якість своїх знань про природу, населення, культуру України, продовжували розвивати просторове та критичне мислення, продемонстрували  патріотизм і любов до рідного краю. Візначились найкращими знаннями Федоричко А., Дуган Є.
У четвер 28 вересня була проведена  інтелектуальна гра “Географічний алфавіт” для учнів 9 класу, які виявили старанність , ґрунтовні  знання  з географії , патріотизм та ерудицію.
Також з учнями 7 класу було проведено географічне лото, де учні демонстрували свої навички і вміння , знання з географії материків і океанів, показали напрямки більш ґрунтовної роботи з ними. Найкращі знання продемонстрували Камінькова В.,  Бодрова Т.
В п’ятницю 29 вересня  відбулось оцінювання творів, віршів, розгаданих кросвордів та задач, були підведенні підсумки Тижня. 

Немає коментарів:

Дописати коментар