суботу, 23 грудня 2017 р.

ЗНО- це перші самостійні кроки учнів у доросле життя

Ми продовжуємо черговий етап  шкільної  підготовки до ЗНО. Я переконана, що випускний клас дуже відповідаль­ний, фактично — це переламний момент у ва­шому житті. Звичайно ж, іспити — це серйозне випробування, що змушує людину мобілізува­ти всі свої сили»
Вступ у вищий навчальний заклад та здача ЗНО - це перші самостійні кроки учнів у доросле життя. І це дуже важливо, оскільки це  ваше самовираження у суспільстві. Щодо моєї думки , то здача ЗНО є  вкрай  важливою. Готуватись до ЗНО  учні 11 класу  розпочали вже у жовтні.
19 грудня у Новоолександрівській ЗОШ І-ІІІ ступенів вчитель біології Падалко Олена Вікторівна провела  практикум для учнів 11 класу щодо підготовки до ЗНО з біології.  Задачею   практикуму було : ознайомлення  з метою,  цілями  ЗНО, процедурою проведення,  визначення домінуючих емоційних ставлень до ЗНО у класі.
Важливо привчати учнів виконувати завдання не лише правильно, але й швидко, щоб максимально наблизити їх до умов, у яких випускники працюватимуть під час зовнішнього  незалежного оцінювання.
        Пам'ятайте: перемога не завжди приходить до найсильнішого чи найспритнішого, але рано чи пізно вона приходить до того, хто вірить у себе.

Після пробного шкільного ЗНО з біології учні 11 класу виконали інтерактивну вправу «Незакінчене речення».
Інтерактивна вправа  «Незакінчені речення» про ЗНО
Кожен учень отримав папір із початком речення, що сформульоване у позитивному ключі та продовжує його по колу:
1.     Для мене ЗНО це...
2.     Я  складу тестування, тому що ... .
3.     На мою думку ЗНО потрібно …
4.     Я  складу тестування,  навіть якщо ... .
5.     Я успішно складу тестування,  незважаючи на ...
6.     Якщо під час ЗНО я буду хвилюватися, то… .
7.     Я складу тестування завдяки ... .
8.     Я успішно складу тестування, спираючись на ...
9.     Я успішно складу тестування, бо прагну ... .
10. Після ЗНО я … .
11.  Як би ти оцінив свою готовність до ЗНО за 10-бальною шкалою?
1       2       3       4       5       6        7       8       9       10

Немає коментарів:

Дописати коментар