1
листопада проведено засідання творчої групи вчителів початкових класів
Нижньосірогозького району у формі
освітнього коучингу з теми: «Педагогіка партнерства».
З метою познайомити учасників з новим видом
освітньої технології, формувати в педагогів навички ефективної взаємодії, визначити шляхи спрямування взаємин між
вчителями, учнями та їх батьками, а також мотивувати кожного на особистісний та
професійний ріст, Білецька Л.В., методист районного методичного кабінету
та голова творчої групи Буйна Н.А,
вчитель Новоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, гостинно запросили на освітній коучинг
завідувача районного методичного кабінету Голобородову М.М. та учителів
початкових класів, які викладають у 1 класі нової української школи.
Педагогіка партнерства, за Концепцією нової
української ш коли, - це спілкування, взаємодія та співпраця між учителем,
учнем і батьками. Усі вони об’єднані спільними цілями та прагненнями, є
спільниками та рівноправними учасниками освітнього процесу.
Засідання
розпочали з «Ранкового кола», ця вправа позитивно налаштувала учасників на
співпрацю. Присутні обмінювалися досвідом роботи,
познайомилися з новою освітньою технологію, були активними у проведенні
інтерактивних вправ « Сіамські
близнюки», «Асоціації», «Коло ідей», «Яким повинен бути педагог-партнер?»,
«Друдлі» та ін. Учасники творчої групи також озвучили основні принципи
педагогіки партнерства та визначили 10 заповідей партнерства. Наприкінці зустрічі
учителі за допомогою «Шкали оцінювання» визначили чи існує педагогіка
партнерства у школі і на якому етапі.
Підсумовуючи
роботу творчої групи, Білецька Л.В. наголосила, що тісне партнерство між
вчителем, учнем і батьками – це засіб для досягнення такої мети в класі, яка
найліпше сприяє співробітництву, порозумінню й доброзичливості, дає можливість
реалізувати особистісно орієнтоване навчання.
Голова
творчої групи вчителів початкових класів Буйна Н.А.
Немає коментарів:
Дописати коментар