Новоолександрівський ліцей
Нижньосірогозької селищної ради Херсонської області
74720 Україна, Херсонська область, Нижньосірогозький р-н,с. Новоолександрівка вул. Садова,49а
тел. (055 40) 4-72-40
Е-mail: Novoolexandrivska.sch@ukr.net
Наказ
26.04.2021 р №
Про організацію освітнього процесу
та протиепідемічних заходів на період
карантину у зв;язку з поширенням
коронавірусної хвороби (COVID-19)
у 2020-2021 навчальному році
На виконання статті 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту», відповідно до статті
40 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», на
виконання пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року 392 «Про
встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої спіраторної
хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS- CoV-2», постанови головного державного
санітарного лікаря України від 30.07.2020 №42 «Про затвердження протиепідемічних заходів у
закладах освіти на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»,
з метою запобігання розповсюдження захворювання на коронавірус COVID-19 та організації
роботи із підготовки закладу освіти у 2020-2021 навчальному році.
НАКАЗУЮ:
1. Продовжити дію режиму адаптивного карантину в закладі до 30.06.2021 року.
2. Всім учасникам освітнього процесу школи взяти до відома в роботі та навчанні «Тимчасові
рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у
зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)»
3. Заступникам директора з НВР,завідувачу господарчої частини, класним керівникам:
3.1. Проінформувати учасників освітнього процесу та працівників про продовження
адаптивного карантину та заборони ,що діють на територіїУкраїни на період дії карантину .
3.2. Провести інструктажі з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу щодо
безпеки життєдіяльності під час навчального року про дотримання обмежень задля запобігання
поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19). правил поведінки в закладі освіти,правил
пожежної безпеки, електробезпеки, безпеки дорожнього руху,профілактики шлунково-кишкових
захворювань,норм гігієни та виробничої санітарії, правил поведінки в громадських місцях, а також
поводження з незнайомими людьми та предметами, користування громадського транспорта,
попередження травмування на об’єктах залізничної інфраструктури, дій у надзвичайних ситуацій
за відповідними інструкціями з реєстрацією у журналах.
4.Покласти відповідальність за виконання протиепідемічних заходів на сестру медичну Гайдук
О.О.
4.1.Забезпечити неухильний щоденний контроль за організацією та дотриманням
протиепідемічних заходів у ліцеї , затверджених постановою Головного санітарного лікаря
України №4 від 23.04.2021 року
4.2.Провести роз’яснювальну роботу з персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних
заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19)
серед персоналу або здобувачів освіти.
4.3 Дотримуватися правил реєстрації випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-
19) серед здобувачів освіти та працівників закладу освіти.
4.4. Не допускати до роботи персонал, визначений таким, який потребує самоізоляції
відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я.
4.5. Допускати до роботи персонал закладів освіти за умови використання засобів
індивідуального захисту (респіратора або захисної маски, в тому числі виготовлених самостійно) ,
що закривають ніс та рот, після проведення термометрії безконтактним термометром.
Працівників із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою
тіла понад 37.2°С не допускати на робоче місце та рекомендувати звернутись за медичною
допомогою до сімейного лікаря.
При появі підвищеної температури тіла понад 37.2°С або ознак гострого респіраторного
захворювання вдома, співробітник повідомляє свого безпосереднього керівника та не виходить на
роботу, одночасно звертаючись за медичною допомогою.
Щоденно
4.6. Контролювати забезпечення працівників підпорядкованого закладу засобами
індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи. Засоби
індивідуального захисту мають бути у наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на 1
робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.
Взяти до уваги, що після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням
чистих засобів індивідуального захисту працівник повинен ретельно вимити руки з милом або
обробити антисептичним засобом.
4.7. Провести навчання працівників щодо одягання, використання, зняття засобів
індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечити контроль за виконанням цих вимог.
4.8.Забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни.
4.9.Організувати централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових
серветок в окремі контейнери, з кришками та поліетиленовими пакетами, з подальшою
утилізацією згідно з укладеними угодпми на вивіз твердих побутових відходів.
4.10Розмістити інформацію (плакати/банери) про необхідність дотримання респіраторної гігієни
та етикету кашлю.
4.11.Дотримуватися розроблених маршрутів руху здобувачів освіти (задіюються всі можливі
входи в приміщення закладу) та графіку, за яким відбувається допуск здобувачів освіти до
закладу.
Вхід та перебування в закладі освіти інших учасників освітнього процесу,зокрема батьків
здобувачів освіти дозволяється з метою захисту прав здобувачів освіти, педагогічних та інших
працівників закладу, реалізація ними прав, передбачених законодавством, за умови використання
засобів індивідуального захисту , зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та
рот, у тому числі виготовлених самостійно, після проведення термометрії та попереднього
узгодження відповідних дій з керівником закладу.
Допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, які супроводжують осіб з
інвалідністю, за умови дотримання вимог , передбачених абзацом першим цього пункту, не
потребує попереднього узгодження з керівником закладу освіти.
4.12.В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачу
освіти одягнути маску, тимчасово ізолювати в спеціально відведеному приміщенні закладу,
проінформувати дирекцію, батьків (інших законних представників) та прийняти узгоджене
рішення щодо направлення до закладу охорони здоров'я.
Після вилучення особи з симптомами коронавірусної хвороби в приміщенні,де перебувала така
особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.
4.13.Педагогічний склад закладу освіти перед початком занять проводить опитування учасників
освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.
4.14.Організувати місця для обробки рук антисептичними засобами на всіх входах до закладу.
Місця дня обробки рук позначити яскравим вказівником про правила та необхідність дезінфекції
рук (банер, наклейка, тощо).
4.15. Забезпечити наявність рідкого мила, антисептичних засобів для рук у санітарних кімнатах.
На входах до закладу продовжувати організувати місця обробки рук антисептичними засобами.
4.16.Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття рук з милом. Використання
антисептиків доцільне лише в тому випадку, коли відсутній доступ до проточної води з милом.
Протирання рук вологими серветками з метою знезараження рук або як заміна миття рук або
антисептичної обробки не рекомендується.
4.17. У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби COVID-19 в одного з учнів, всі інші
учні відповідної групи визнаються такими, що потребують самоізоляції, та повинні вживати
заходів, передбачених галузевими стандартами в сфері охорони здоров’я.
4.18. Провести розрахунок максимальної кількості учнів, які можуть одночасно отримувати (на
лінії роздачі) та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр.
4.19. Взяти до уваги, що:
функціонування питних шкільних фонтанчиків на території закладу освіти не дозволяється.
Питний режим здобувана освіти організовується з допомогою використання індивідуальних
ємностей для рідини або фасованої питної продукції.
4.20. Вхід до приміщень закладу усіх учасників освітнього процесу, зокрема батьків
здобувачів освіти, можливий за умови використання засобів індивідуального захисту,
зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі
виготовлених самостійно.
Захисні маски можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних
приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних
масок є обов'язковим.Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу
освіти дозволяється без використання засобів індивідуального захисту.В процесі
викладання навчальної дисципліни педагогічним працівникам рекомендовано
використовувати захисні щитки.Багаторазовий захисний щиток використовується та
дезінфікується відповідно до інструкції виробника.
5. Заступнику директора школи та Завідувачу господарською частиною : Падалко О.В., Жуковій
О.О., Наливайко Г.Ф.
5.1. Провести інструктаж для працівників щодо запобігання поширенню коронавірусної
інфекції (COVID-19), дотримання правил респіраторної гігієни та протиепідемічних заходів.
6.Завідувачу господарською частиною Наливайко Г.Ф.:
6.1.Забезпечити організацію централізованого збору використаних засобів
індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки),
паперових серветок в окремі контейнери (урни) (картонні або пластикові) з кришками та
поліетиленовими пакетами.
6.2. Кількість та об’єм (місткість) контейнерів (урн) визначається з розрахунку на кількість
відвідувачів закладу освіти, з подальшою утилізацією згідно з укладеними угодами на вивіз
твердих побутових відходів.
6.3. Контейнери рекомендується встановлювати біля входу в заклади освіти, коридорах та
санвузлах.
6.4. Поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального
захисту, необхідно замінювати після заповнення або за графіком, щільно зав’язувати
(рекомендується використовувати додатковий пакет для надійності зберігання використаних
засобів індивідуального захисту) та наносити маркування («використані засоби індивідуального
захисту»).
6.5. Щоденно здійснювати дезінфекцію контейнерів, картонні контейнери одноразового
використання після використання підлягають утилізації.
6.6. Після проведення занять у кінці робочого дня необхідно провести очищення і дезінфекцію
поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил тощо). Після кожного
навчального заняття проводити провітрювання впродовж не менше 10 хвилин. При провітрюванні
слід забезпечити безпеку дітей шляхом встановлення замків та фізичних обмежувачів на вікна.
Санітарно-дезінфекційний режим у закладі освіти у період карантину організовується відповідно
до пунктів 1 та 7 додатка 12 до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти,
затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України 25 вересня 2020 року № 2205,
зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 року за № 1111/35394.
Розрахунок необхідної кількості дезінфекційного засобу здійснюється відповідно до інструкції
щодо використання засобу.
Вимоги до організації
6.7. Керівник закладу освіти розробляє графік харчування здобувачів освіти.
Рекомендовано провести розрахунок максимальної кількості учнів, які можуть одночасно
отримувати (на лінії роздачі) та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр.
Організація мультипрофільного харчування за типом "шведського столу" та шляхом
самообслуговування на період карантину не дозволяється.
6.8. При організації харчування необхідно забезпечити відстань між столами не
менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.
6.9. Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із
розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками. Засоби
індивідуального захисту мають бути в наявності із розрахунку на 5 робочих днів, у т.ч. на
1 робочу зміну - безпосередньо на робочому місці працівника.
6.10. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок
одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту
працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.
6.11. Працівник їдальні, який видає страви або здійснює розрахунок, повинен бути
забезпечений засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором,
захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.
6.12. При організації харчування необхідно забезпечити умови для дотриманням
працівниками правил особистої гігієни - рукомийники, мило рідке, паперові рушники (або
електросушарки для рук), антисептичні засоби для обробки рук тощо.
30. З працівниками харчоблоку необхідно провести навчання щодо одягання,
використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації, забезпечити контроль
за виконанням цих вимог.
11 .Оприлюднити даний наказ на сайті школи
12.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор ліцею Олена ВИДРА
З наказом ознайомлено:
Гайдук О.О.
Гурінович Р.О.
Герасімова О.О.
Логвінченко О.О.
Логвінченко О.М.
Падалко В.О.
Болсун С.О.
Хижняк О.Ю.
Жукова О.О.
Величко А.О.
Логвінченко О.О.
Буйна Н.А.
Шурін Л.П.
Яковенко Г.А.
Наливайко Г.Ф.
Василенко Н.В.
Овчиннік С.А.
Яковенко О.М.
Камінькова Н.А.
Мальчевська В.О.
Немає коментарів:
Дописати коментар